Wednesday 30 April 2014

Challenge#101 Keys (klucze)

Hello lovelies! It's Taniko here today, to share our new challenge!
Please make any project with some sort of KEYS. It could be a picture, a stamp, a phrase, a chipboard, an embellishment, real keys... whatever you want!!! It depends only of your imagination!
To give you some inspiration, have a look at some of the beautiful projects created by the design team: 









We will choose one project, which will be rewarded with blog banner
 We will randomly choose one winner who will receive Cold Country "grab bag"

Wybierzemy jeden projekt nagrodzony bannerem zwycięzcy oraz jedną osobę
wylosujemy i otrzyma ona produkty z kolekcji Cold Country.

Hugs!


11 comments:

  1. Pinezka jak zwykle mnie zabiła swoją interpretacją... ;)

    ReplyDelete
  2. HEHE ale się uśmiałam z inter. Pinezki. Jak zawsze rewelacja! :)

    ReplyDelete
  3. mam prośbę o usunięcie mojego linka - czasie ładowania zdjęcia miałam problem z Internetem, spróbuję jeszcze raz
    dzięĸuję - pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. A czy można prosić o przetłumaczenie również tematu wyzwania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keys to klucze :) Pozdrawiam.

      Delete
    2. Tusiu wiem ale dalszy ciąg czyli reguły są wcale nie przetłumaczone ( pozostałe części wpisów są dwujęzyczne)

      Delete
    3. Do zetk@. Dalesze tłumaczenie-Klucze mogą być jako: obrazek, stempel, wyrażenie w tekście, na płycie wiórowej, ozdoba bądź np. prawdziwe klucze cokolwiek chcesz. Zależy od Twojej wyobraźni. Daj się ponieść inspiracji. Spójrz na piękne projekty stworzone przez Nasz twórczy zespół. Mniej więcej tak to brzmi :) Mam nadzieję, że pomogłam Pozdrawiam :)

      Delete
    4. Pięknie dziękuję - mam problem z tymi specjalistycznymi określeniami :)

      Delete
    5. Polecam się na przyszłość :) Chętnie pomogę

      Delete
    6. Mary - bardzo dziękuję za pomoc - nie było mnie przez kilka godzin przed komputerem. Zetko - u góry strony po lewej stronie pierwszy gadżet to Google translate - jeśli akurat jakiś post nie jest dwujęzyczny, wystarczy, że wybierzesz swój język, czyli jak mniemam polski, a google translator przetłumaczy ci zawartość strony w takim stopniu, że będziesz w stanie zorientować się w znaczeniu (nawet jeśli nie będzie to gramatycznie po polsku). Podrawiam serdecznie.

      Delete